• ЗАБИРАЙ СВІЙ ПОДАРУНОК!
    Зареєструйся та отримай БЕЗКОШТОВНУ консультацію адвокатів, необмежений доступ до форуму та невеличкий подарунок 😉

Алименты от военных. От какой суммы считается?

По-перше я не "ти"..Я ніким не прикриваюся і як до цього писали, ця тема не про взаємовідносини, а про нарахування аліментів... І я бачу ,як Ви реагуєте, то це у Вас проблеми....
І по-друге Я ніколи нічого поганого не казала про її батька"козла".. А там можете собі уявляти,що хочете і казати, бо особисто мене Ви не знаєте
Козел не козел. Но с мужика вы хотите содрать как можно больше и дело не в ребенке. Сколько бы отец не заплатил алиментов, дитё все равно будет считать его чужим.Тут уж вы постарались, не в обиду, Я юрист и веду десятки подобных дел.
 
Козел не козел. Но с мужика вы хотите содрать как можно больше и дело не в ребенке. Сколько бы отец не заплатил алиментов, дитё все равно будет считать его чужим.Тут уж вы постарались, не в обиду, Я юрист и веду десятки подобных дел.
Вести Ви справи можете скільки завгодно, але кожна окрема є історія, я не старалася, а навпаки мій колишній старався ...у нас був суд, щодо видалення його ім'я зі свідоцтва про народження дитини, бо він не хотів бути відповідальним .... Так що не треба казати, що то ми жінки тільки сволоти.... Чоловіки,як кукушки... Кидають своїх дітей, а потім згадують, ой у мене є ж дитина..... І так дитина буде вважати його чужим, тому що він не бере активну участь у житті дитини.. І для цього не треба настропаляти дитину проти батька, бо його немає в житті дитини, а коли діти вже стають більш дорослими, вони самі обирають спілкуватися чи ні ... І більшість скаже, що не хоче його бачити, бо коли дійсно був потрібен батько ,його не було поряд.....
 
Останнє редагування модератором:
vitaminki,

Кабінет Міністрів України

Постанова

від 11 листопада 2022 р. № 1263

Київ