• ЗАБИРАЙ СВІЙ ПОДАРУНОК!
    Зареєструйся та отримай БЕЗКОШТОВНУ консультацію адвокатів, необмежений доступ до форуму та невеличкий подарунок 😉

Нотариус Удовиченко Светлана Александровна. Жалоба в минюст и полный мороз.

Admin

Реклама, гарант, питання по проекту
Адміністрація
Реєстрація
19 Чер 2018
Дописи
34,300
Реакції
92,513
Бали
11,145
UAH
5.11
Ваш пол
Мужской
Admin не надав(-ла) жодної додаткової інформації.
Все было вполне ожидаемо. Если в двух словах, то 31 марта сего года был на приеме у нотариуса Удовиченко Светлана Александровна (64003, Харківська обл., смт Кегичівка, пров. Волошина, 7), так вот она как раз не имеет никакого права называть себя нотариусом! Надо было оформить доверенность на брата от моей матери. Хамское отношение - это еще не самое стрешное. Главное, что во время, когда мать подписать должна была документы, она стала меня выгонять из своей конуры. При всем том, что у меня есть доверенность от матери и ее присутствие не обязательно вообще. Дала на подпись какие-то документы. Путем шантажа таки заставила ее подписать и копию доверенности она не дала. Также, не предоставила мне возможность ознакомиться с текстом доверенности.

После этого мной была написана жалоба а минюст на этого нотариуса с таким текстом:

Шановний Денис Леонтійович, звертаюсь до Вас з такого приводу.

31.03.2021 року я разом зі своєю матір'ю, ****** *******, звернулися до приватного нотаріуса Удовіченко Світлани Олександрівни, яка працює за адресою Харківська область, смт. Кегичівка, вул. Волошина 93-Г, з приводу оформлення довіреності на право представляти інтереси моєї матері її племінником в де-яких установах, щоб вона мала можливість вступити в права наслідування, але при цьому не приїздити кожен раз з міста Харкова до смт. Кегичівка для одержання будь-яких документів та їх підписання.

Я є представником моєї матері, про що є довіреність, видана нею мені (Н** *******, посвідчена приватним нотаріусом Харківського міського нотаріального округу Щавлєвою І. В. 16.02.2021року).

Перше, що мене обурило, приватний нотаріус Удовіченко Світлана Олександрівна не дала мені можливості бути присутнім при оформленні довіреності, мотивуючи це переживаннями за своє здоров'я через пандемію COVID-19, враховуючи те, що в неї стоїть захисний бар'єр, і перед нами заходили до приміщення четверо чоловік. При цьому, я акцентував увагу Світлани Олександрівни на те, що я є представником своєї матері, та маю довіреність від неї, а сама вона є інвалідом 3-ї групи, бо в 2008 році перенесла інсульт, внаслідок чого в неї порушений зір (читати вона майже не може) та значне порушення пам'яті та уваги.
Мені прийшлося чекати на вулиці примірник тексту довіреності. Через де-який час такий примірник я отримав, ознайомився, не знайшов там нічого зайвого і передав їй. Далі пройшло багато часу, приблизно одна година, коли моя матір вийшла від нотаріуса. При цьому вона не мала на руках копію довіреності, яку оформлювала на своего племінника, а сам племінник сказав, що не отримав оригінал довіреності, бо в нотаріуса не працював принтер і вона попросила його заїхати за оригіналом довіреності через де-кілька днів.

Я спробував розпитати матір, бачила вона, що підписувала, чи ні, на що вона відповіла, що ні, бо не бачить і покладалася на чесність нотаріуса. Після цього Світлана Олександрівна закрила двері свого приміщення.

Прошу Вас, шановний Денис Леонтійович, ініціювати перевірку відповідними органами цього нотаріуса на законність його дій, та вжити необхідних заходів, про що прошу сповістити мене належним чином. Разом зі скаргою буде подана заява до поліції щодо протиправних дій нотаріуса.


В установленные сроки пришел ответ от Минюста с таким текстом:
IMG_20210630_155829.jpg

И на сегодняшний день, на 30.06.2021 ответа от межрегионального управления нет известий.
Вот теперь инетересно, есть смысл ожидать ответ или писать повторную жалобу опять же в МинЮст?
 
Согласно ЗУ "Про звернення громадян" , если нет необходимости в длительном расследовании, срок надання відповіді не може перевищувати 30 днів.

"...
Куди звертатись якщо відповіді не отримали у визначений термін?

Контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян здійснюють Верховна Рада України, народні депутати України, Президент України, Кабінет Міністрів України, Уповноважений з прав людини Верховної Ради України, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські, районні, районні в містах Києві та Севастополі державні адміністрації, сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі комітети, депутати місцевих рад, а також міністерства, інші центральні органи виконавчої влади щодо підпорядкованих їм підприємств, установ та організацій (ст. 28 Закону України «Про звернення громадян»).
У зв’язку з цим, у випадку ненадання відповіді, необхідно звертатись до органів, які здійснюють контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян, із скаргою про ненадання відповіді.
Також, контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян здійснює Уповноважений Верховної Ради України з прав людини. Для цього необхідно надіслати скаргу про ненадання відповіді.
Також, Ви маєте право звернутись до суду із позовною заявою про зобов’язання надати письмову відповідь на звернення.
Які документи необхідно долучити до скарги?
До скарги необхідно долучати копію зареєстрованого звернення, яке містить № та дату реєстрації або копію квитанції про надсилання рекомендованим листом.
Що необхідно просити у скарзі про ненадання відповіді на звернення?
У скарзі про ненадання відповіді на звернення необхідно просити:
  1. перевірити додержання законності відповідними органами, підприємствами, установами та організаціями, а саме щодо ненадання відповіді на заяву та
  2. зобов’язати відповідний орган, підприємство, установу та організацію надати відповідь на заяву" (с)
 
До скарги необхідно долучати копію зареєстрованого звернення, яке містить № та дату реєстрації або копію квитанції про надсилання рекомендованим листом.
Жалоба в МинЮст была отправлена через сайт, то есть в электронной форме.
 
Жалоба в МинЮст была отправлена через сайт, то есть в электронной форме.
Немає різниці. На мою думку (працюю у держ.структурі, у тому числі зі зверненнями громадян), Вам треба написати ще раз до МінЮсту, долучити їх відповідь (про те, що скарга була передана до виконання у регіон), наголовисши, що , у порушення ЗУ "Про звернення громадян" вона (скарга) була проігнорована, відповідь не надана, і тп. І затребувати надати Вам відповідь згідно встановленого законодавством строку та по суті питання, зауважте, що в іншому разі Ви залишаєте за собою право звернутись за захистом своїх прав та інтересів до відповідних органів. Якось так (з особистого досвіду)
 
Лиса Алиса, тобто, долучити копію відповіді? Зразок приблизний є у Вас?
 
Лиса Алиса, тобто, долучити копію відповіді? Зразок приблизний є у Вас?
Зразок звернення? Ні, звернення надається у довільній формі.☺️ Але я б Вам радила переглянути ЗУ "Про звернення громадян", він, до речі дуже легкий до сприйняття пересічного громадянина, і там Ви самі визначитеся, на які саме статті посилатися!
А я б особисто, ще зателефонувала до організації, куди було переслано скаргу, та поцікавилась номером та датою реєстрації, відповідальним виконавцем. А якщо відмовлять - теж про це вказати у скарзі до МінЮсту.
 
И на сегодняшний день, на 30.06.2021 ответа от межрегионального управления нет известий.
Вот теперь инетересно, есть смысл ожидать ответ или писать повторную жалобу опять же в МинЮст?
Так, а в СМУМЮ интересовались ходом рассмотрения Вашей заявы...?
 
Bolt, нет... Туда письменно обратиться нужно или как?
 
Bolt, нет... Туда письменно обратиться нужно или как?
Желательно конечно письменно, написать так мол и так к Вам поступила (была направлена/перенаправлена) для рассмотрения скарга и на какой стадии рассмотрения она находится и приложить копию письма этого из министерства...
 
Bolt, ок, а копию ответа от Минюста прикреплять?
 
Назад
Угорі Унизу