• ЗАБИРАЙ СВІЙ ПОДАРУНОК!
    Зареєструйся та отримай БЕЗКОШТОВНУ консультацію адвокатів, необмежений доступ до форуму та невеличкий подарунок 😉

Ответ от Credit7 про жалобу!

AnastasiyaA

Форумчанин
Реєстрація
10 Кві 2021
Дописи
191
Реакції
31
Бали
1,825
UAH
0.50
Ваш пол
Женский
AnastasiyaA не надав(-ла) жодної додаткової інформації.

Добрый день , я сегодня получила такой ответ на мою жалобу, на то что они насчитали такие безумные % ну и так же о звонках, а написала неделю назад.
Мне кажется что им все равно на законы.

Шановна...!​

Згідно з Законом України «Про споживче кредитування», з метою погашення у позасудовому порядку Вашої простроченої заборгованості, Товариство має право взаємодіяти з Вами, зокрема, шляхом телефонних переговорів, шляхом надсилання текстових, голосових та інших повідомлень і шляхом надсилання поштових відправлень.

Товариство також має право взаємодіяти з Вашими близькими особами і третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, в порядку та на умовах, що визначені в Законі України «Про споживче кредитування», і в договорі №2880404 від 29.01.2022 про надання коштів на умовах споживчого кредитування, який укладений між Вами і Товариством (далі – Договір).

Про орієнтовну реальну річну процентну ставку та орієнтовну загальну вартість кредиту для споживача Товариство повідомило Вас у паспорті споживчого кредиту, який було надано Вам до укладення Договору. Окрім зазначеного, інформація про умови кредитного продукту, що включає в себе інформацію про розмір процентної ставки, розміщена на головній сторінці веб-сайту Товариства та доступна для ознайомлення для усіх охочих в будь-який момент. Також на головній сторінці веб-сайту Товариства міститься ще й калькулятор, що слугує для розрахунку витрат/доходів від фінансової послуги з урахування вибраних споживачем умов цієї фінансової послуги.

Отже, до укладення Договору, Вам була доступна (надана) уся необхідна інформація для правильного розуміння суті фінансової послуги та її умов, без нав'язування її придбання.

Повідомляємо Вам, що відповідно до ст.526 ЦК України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору. Статтею 1049 ЦК України встановлено, що позичальник зобов’язаний повернути позикодавцеві позику у строк та у порядку, що встановлені договором. Статтею 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається.

Відтак, Товариство очікує від Вас повного і належного виконання Ваших грошових зобов’язань відповідно до умов Договору.

При цьому, звертаємо увагу на те, що Товариством припинено нарахування штрафних санкцій за кредитними договорами на період, визначений п. 6 Перехідних та прикінцевих положень Закону України «Про споживче кредитування», відтак за Вашим Договором штрафні санкції не нараховувались. Нарахування пені умовами Договору не передбачено.

З повагою, команда Credit 70 800 33 07 33
 
До речі з сьогоднішнього дні набула чинності Постанова НБУ №170 від 04.08.2022 року "Про затвердження Положення про встановлення додаткових вимог щодо взаємодії із споживачами фінансових послуг та іншими особами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимог щодо етичної поведінки)", якою зокрема вводиться заборона отримувати згоду споживача на обробку даний його телефонного довідника та журналу дзвінків, також врегульовано питання передачі даних третіх осіб які не є поручителями, тобто якщо споживач надає такі данні, це не означає їхню згоду на взаємодію, має бути лише особиста згода таких осіб, також уточнено норми щодо особистих зустрічей з споживачем та іншими особами, такі зустрічі мають відбуватися добровільно зі згоди таких осіб, але що як на мене, дуже важливо, заборонено проводити такі зустрічі за місцем роботи, пункт 33 Постанови...Не знаю як це буде діяти на практиці, але принаймі при написанні скарги, обов'язково посилайтесь на дану постанову
 
До речі з сьогоднішнього дні набула чинності Постанова НБУ №170 від 04.08.2022 року "Про затвердження Положення про встановлення додаткових вимог щодо взаємодії із споживачами фінансових послуг та іншими особами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимог щодо етичної поведінки)", якою зокрема вводиться заборона отримувати згоду споживача на обробку даний його телефонного довідника та журналу дзвінків, також врегульовано питання передачі даних третіх осіб які не є поручителями, тобто якщо споживач надає такі данні, це не означає їхню згоду на взаємодію, має бути лише особиста згода таких осіб, також уточнено норми щодо особистих зустрічей з споживачем та іншими особами, такі зустрічі мають відбуватися добровільно зі згоди таких осіб, але що як на мене, дуже важливо, заборонено проводити такі зустрічі за місцем роботи, пункт 33 Постанови...Не знаю як це буде діяти на практиці, але принаймі при написанні скарги, обов'язково посилайтесь на дану постанову
Да это как раз я вчера вечером читала и сегодня прочла , подумала что мне показалось .
Ну кто его знает как оно будет , главное что люди не молчат , а пишут жалобы .
---
Я когда вчера прочла от них ответ , я подумала только одно , у них с головой все хорошо? , улыбнулась и подумала уж пусть будет тут , даже интересно только мне такие ответы от них приходят или нет
 
Надіюсь лише на те, що скоро в цих шарагах закінчеться капітал і в них не буде навіть на зарплати оцим звонілкам. Отоді вже точно ніхто нікого не турбуватиме. І заживем спокійним життям без надокучливих дзвінків?
 
Надіюсь лише на те, що скоро в цих шарагах закінчеться капітал і в них не буде навіть на зарплати оцим звонілкам. Отоді вже точно ніхто нікого не турбуватиме. І заживем спокійним життям без надокучливих дзвінків?
Мечтать не вредно
Но лично я знаю что некоторые мфо уже не могут держать свои типа офисов , у меня в городе пока две шараги , (готивочка (2 ) и швидкигроши)
 
Добрый день ,забавные они какие то ... Они еще один ответ мне прислали , к чему этот второй ответ я без понятие , я им жалубу писала две недели назад , а на прошлой неделе в понедельник писала жалубу на них в нбу , из за космических %

Шановна ....​

У доповнення до відповіді Товариства від 04.08.2022 повідомляємо, що договір від 29.01.2022 №... про надання коштів на умовах споживчого кредитування, який укладений між Вами і Товариством (далі – Договір).

Пунктом 1.4 Договору передбачено Ваше зобов‘язання по сплаті Товариству процентів за користування кредитом. Так, умовами Договору було узгоджено стандартну процентну ставку за користування кредитом, яка становила 1,99% від суми кредиту за кожен день користування кредитом.

Також Договором п. 1.4.1. передбачена можливість Вашої участі у Програмі лояльності, де передбачена знижена процентна ставка у розмірі 1,09% процентів від суми кредиту за кожен день користування кредитом, яка застосовувалась під умовою, якщо Ви до 26.02.2022 (включно) або протягом трьох календарних днів, що слідують за вказаною датою, сплатите кошти у сумі не менше суми першого платежу, визначеного в Графіку платежів або здійсните часткове дострокове повернення кредиту, Ви як учасник Програми лояльності отримаєте від Товариства індивідуальну знижку на стандартну процентну ставку, в зв’язку з чим розмір процентів, що повинені Ви сплатити за стандартною процентною ставкою до вказаної вище дати буде перераховано за зниженою процентною ставкою.

Вами не було дотримано умови участі у Програмі лояльності. Однак враховуючи, що Товариство з 24.02.2022 до 25.04.2022 включно не здійснювало нарахування процентів за користування кредитом, то в рамках першого періоду за Договором застосовано знижену процентну ставку у розмірі 1,09 процентів від суми кредиту за кожен день користування кредитом, відповідно до п. 1.4.1 Договору.



Звертаємо увагу, що у зв’язку з відкритим повномасштабним воєнним нападом росії на Україну, Товариство з 24.02.2022 до 25.04.2022 включно не здійснювало нарахування процентів за користування кредитом за Договором, а з 26.04.2022 - на період дії правового режиму воєнного стану, нараховує проценти за користування кредитом за Договором зі знижкою 50%.

Отже наразі до Вас за Договором застосовано максимально лояльні умови погашення боргу. Відтак, Товариство очікує від Вас повного і належного виконання Ваших грошових зобов’язань.



Оскільки Ви не відповідаєте на дзвінки Товариства та не виходите на зв’язок із Товариством, та у разі наявності у Вас питань що до погашення боргу за Договором надаємо Вам способи зв'язку з Товариством:

- електронним листом за адресою: [email protected];

- листом на поштову адресу Товариства: 02081, м. Київ, вул. Дніпровська Набережна,25, п.318;

- за телефоном 0 800 33 07 33 (безкоштовно по Україні), або +38 044 227 07 33;

- повідомленням у веб-чат на Веб-сайті Товариства credit7.ua та ін.

З повагою, команда Credit 7

0 800 33 07 33
 
Назад
Угорі Унизу