• ЗАБИРАЙ СВІЙ ПОДАРУНОК!
    Зареєструйся та отримай БЕЗКОШТОВНУ консультацію адвокатів, необмежений доступ до форуму та невеличкий подарунок 😉

«Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей».

Наше доблесное МО решило помочь военным принятием поправок.
 

Вкладення

  • Screenshot_20210429-195644.jpg
    Screenshot_20210429-195644.jpg
    108.2 Кб · Перегляди: 60
  • Screenshot_2021-04-29-19-56-56.jpg
    Screenshot_2021-04-29-19-56-56.jpg
    317.1 Кб · Перегляди: 58
Becksvart, можна звами поспілкуввтись?Дайте номер чи маєте змогу позвонити мій адрес [email protected]
У меня самые упоротые милоан оказались, сегодня пришло смс, мол, заберите отправление на отделении связи. Пошел. Мои документы, отправленные к этим дегенератам. Никто не взял, вернули назад, так как и отправлял. Я, правда, неделю назад на них в НБУ написал, что отправил тогда-то, до сих пор нет уведомления о получении, игнорят звернення, и.т.д. Заказное письмо с документами отправил еще раз туда же, похоже, с этими воевать чуток придется ))) . Их влажные фантазии о том, что с 5000, которые я давно им пролохациями перекрыл, я им должен еще 23000, пусть сами себе кое-куда засунут. Думаю вот по факту непринятия документов завтра на них повторное в НБУ накатать. По остальным шарашкам попозже напишу полный отчет, на данный момент минус две, первые кешберри, первые закрыли, первые вчера вернули переплату, я аж испугался:), но, правда, по получении формы 5 и первые трехдневный треш устроили, такой, что пришлось на них в киберполицию писать. И вторые закрытые, на удивление, швыдковоши. Тоже закрыт. И по уровню треша наравне с кешберри, если не круче. Дзылынькали чуть ли не соседским тараканам. А потом, раз, и предлагают новый "кредит" у них взять, потому что у меня нет действующих "кредитов" в их шарашке. Зашел, глянул, точно нет:). Как-то потом по результатам всех шарашек отпишусь подробно.
Мені також Мілоан відмову прислав.Я всі документи надіслав що я військовий а вони сказали що треба УБД і вертати нічр небудуть
 
Останнє редагування:
Сбросьте кто то на электронку образец для возврата средств перерасчёта и закрытия за счёт пролонгаций и образец обращения в НБУ)заранее спасибо)[email protected]
 
Здравствуйте всем , помогите советом . Была просрочки по кредитам месяц- два и забрали в армию .
1. Я так понимаю по форме 5 я вернуть только тело не смогу ?
2. Если не прокатит форма 5 то я все равно имею право отдать кредит к концу особливого периода ? Или все таки получится как то за тело договорится за это время ? Спасибо
 
gerb.gif
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань виконання військового обов’язку та ведення військового обліку
Верховна Рада України постановляє:
I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1. У Кодексі законів про працю України (Відомості Верховної Ради УРСР, 1971 р., додаток до № 50, ст. 375):
1) частину другу статті 24 після слів "про стан здоров’я" доповнити словами "відповідний військово-обліковий документ";
2) у пункті 3 частини першої статті 36 слова "частин третьої та четвертої" замінити словами "частини третьої";
3) пункт 9 частини другої статті 42 після слів "на особливий період" доповнити словами "військової служби за призовом осіб із числа резервістів в особливий період";
4) частину третю статті 47 викласти в такій редакції:
"У разі призову власника - фізичної особи на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період такий власник - фізична особа повинен виконати свої обов’язки, визначені цією статтею, протягом місяця після звільнення з такої військової служби без застосування санкцій та штрафів";
5) частину п’яту статті 119 викласти в такій редакції:
"Гарантії, визначені у частині третій цієї статті, зберігаються за працівниками, які під час проходження військової служби отримали поранення (інші ушкодження здоров’я) та перебувають на лікуванні у медичних закладах, а також потрапили у полон або визнані безвісно відсутніми, на строк до дня, наступного за днем їх взяття на військовий облік у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, Центральному управлінні або регіональних органах Служби безпеки України, відповідному підрозділі Служби зовнішньої розвідки України після їх звільнення з військової служби у разі закінчення ними лікування в медичних закладах незалежно від строку лікування, повернення з полону, появи їх після визнання безвісно відсутніми або до дня оголошення судом їх померлими";
6) текст статті 196 викласти в такій редакції:
"Для працевлаштування молоді, яка закінчила або припинила навчання в загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах, звільнилася із строкової військової служби і вперше приймається на роботу, а також осіб, звільнених із військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, військової служби за призовом осіб із числа резервістів в особливий період, які в добровільному порядку уклали контракт про проходження служби у військовому резерві, військової служби за призовом осіб офіцерського складу або альтернативної (невійськової) служби (протягом шести місяців після закінчення або припинення навчання чи служби), дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, яким виповнилося 15 років та які за згодою одного з батьків або особи, яка їх замінює, можуть, як виняток, прийматися на роботу, а також інших категорій осіб, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, підприємствам, установам та організаціям встановлюється квота відповідно до Закону України "Про зайнятість населення";
7) частину першу статті 197 після слів "особливий період" доповнити словами "військової служби за призовом осіб із числа резервістів в особливий період".
2. Пункт 1 частини третьої статті 71 Житлового кодексу Української РСР (Відомості Верховної Ради УРСР, 1983 р., додаток до № 28, ст. 573) викласти в такій редакції:
"1) призову на строкову військову службу або направлення на альтернативну (невійськову) службу, а також призову офіцерів із запасу на військову службу на строк до трьох років - протягом усього періоду проходження зазначеної військової служби; призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період, на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період - протягом усього періоду проходження військової служби, а якщо під час її проходження вони отримали поранення, інше ушкодження здоров’я та перебувають на лікуванні в закладах охорони здоров’я або потрапили в полон чи визнані безвісно відсутніми - на строк до дня, наступного за днем їх взяття на військовий облік у відповідних територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, Центральному управлінні або регіональних органах Служби безпеки України, відповідному підрозділі Служби зовнішньої розвідки України після звільнення з військової служби після закінчення ними лікування в закладах охорони здоров’я, незалежно від строку лікування, повернення з полону, скасування рішення суду про визнання особи безвісно відсутньою чи ухвалення судом рішення про оголошення особи померлою".
3. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122):
1) статті 210, 210-1 і 211 викласти в такій редакції:
"Стаття 210. Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку
Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку -
тягне за собою накладення штрафу від тридцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, а також вчинення такого порушення в особливий період -
тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Стаття 210-1. Порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію
Порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію -
тягне за собою накладення штрафу на громадян від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, а також вчинення такого порушення в особливий період -
тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Стаття 211. Зіпсуття військово-облікових документів чи втрата їх з необережності
Зіпсуття або недбале зберігання призовниками, військовозобов’язаними і резервістами військово-облікових документів (посвідчень про приписку до призовних дільниць, військових квитків, тимчасових посвідчень військовозобов’язаних), яке спричинило їх втрату, -
тягнуть за собою накладення штрафу від тридцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Повторне протягом року вчинення порушення з числа передбачених частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, а також вчинення такого порушення в особливий період -
тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";
2) статті 211-1-211-6 виключити;
3) статтю 235 викласти в такій редакції:
"Стаття 235. Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки
Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки розглядають справи про такі адміністративні правопорушення: про порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку, про порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, про зіпсуття військово-облікових документів чи втрату їх з необережності (статті 210, 210-1, 211 (крім правопорушень, вчинених військовозобов’язаними чи резервістами, які перебувають у запасі Служби безпеки України або Служби зовнішньої розвідки України).
Від імені територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право керівники територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки";
4) доповнити статтею 235-2 такого змісту:
"Стаття 235-2. Центральне управління та регіональні органи Служби безпеки України
Центральне управління та регіональні органи Служби безпеки України розглядають справи про такі адміністративні правопорушення: про порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку, про порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, про зіпсуття військово-облікових документів чи втрату їх з необережності (статті 210, 210-1, 211 (у частині правопорушень, вчинених військовозобов’язаними чи резервістами, які перебувають у запасі Служби безпеки України).
Від імені Центрального управління та регіональних органів Служби безпеки України розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право начальники Служби мобілізації та територіальної оборони, регіональних органів Служби безпеки України";
5) частину першу статті 259 викласти в такій редакції:
"З метою складення протоколу про адміністративне правопорушення в разі неможливості скласти його на місці вчинення правопорушення, якщо складення протоколу є обов’язковим, порушника може бути доставлено в поліцію, в підрозділ Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, до територіального центру комплектування та соціальної підтримки, до органу Державної прикордонної служби України, штабу громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону чи громадського пункту з охорони громадського порядку поліцейським, посадовою особою Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, військовослужбовцем чи працівником Державної прикордонної служби України або членом громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону, а при порушенні законодавства про державну таємницю або порушенні військовозобов’язаними чи резервістами, які перебувають у запасі Служби безпеки України, правил військового обліку, законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію - до органів Служби безпеки України її співробітником. Доставлення порушника з числа кадрових співробітників розвідувального органу України при виконанні ним своїх службових обов’язків здійснюється тільки у присутності офіційного представника цього органу";
6) у частині другій статті 262:
пункт 1 після слів "публічних закликів до невиконання вимог поліцейського" доповнити словами "при порушенні призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку, порушенні законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію";
пункт 5 доповнити словами "а також при порушенні військовозобов’язаними чи резервістами, які перебувають у запасі Служби безпеки України, правил військового обліку, законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію".
4. У Кримінальному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 25-26, ст. 131):
1) частину першу статті 62 після слів "під час мобілізації, на особливий період" доповнити словами "військовослужбовцям, призваним на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період";
2) статті 336 та 337 викласти в такій редакції:
"Стаття 336. Ухилення від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період, на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період
Ухилення від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період, на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період -
карається позбавленням волі на строк від трьох до п’яти років";
"Стаття 337. Ухилення від військового обліку або навчальних (спеціальних) зборів
1. Ухилення призовника, військовозобов’язаного, резервіста від військового обліку після попередження, зробленого відповідним керівником територіального центру комплектування та соціальної підтримки, керівниками відповідних органів Служби безпеки України, відповідних підрозділів Служби зовнішньої розвідки України, -
карається штрафом від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до одного року.
2. Ухилення військовозобов’язаного, резервіста від навчальних (спеціальних) зборів -
карається штрафом від п’ятисот до семисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років".
5. У Кримінально-виконавчому кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 3-4, ст. 21):
1) статтю 17 та частину третю статті 84 після слів "на особливий період" доповнити словами "на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період";
2) частину третю статті 29 викласти в такій редакції:
"3. Стосовно військовозобов’язаного чи резервіста копія вироку надсилається до територіального центру комплектування та соціальної підтримки за місцем перебування на військовому обліку, а стосовно військовозобов’язаного чи резервіста Служби безпеки України або Служби зовнішньої розвідки України - до відповідного органу (підрозділу) Служби безпеки України або Служби зовнішньої розвідки України відповідно";
3) у частині другій статті 164 слова "військового комісаріату" замінити словами "територіального центру комплектування та соціальної підтримки".
6. У Законі України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 15, ст. 190 із наступними змінами):
1) у статті 8:
в абзаці першому пункту 3 слова "за поданням військовий комісаріат" замінити словами "орган праці та соціального захисту населення за поданням територіального центру комплектування та соціальної підтримки";
пункт 6 викласти в такій редакції:
"6. Військовослужбовці, які були призвані на військову службу під час мобілізації, на особливий період, за призовом осіб із числа резервістів в особливий період, мають переважне право на укладення контракту на проходження військової служби після завершення особливого періоду";
2) статтю 10-1 доповнити пунктом 20-1 такого змісту:
"20-1. Військовослужбовцям, які проходять військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період та підлягають звільненню з військової служби у порядку і строки, визначені рішенням Верховного Головнокомандувача Збройних Сил України, надається відпустка з розрахунку 1/12 частини тривалості відпустки, на яку вони мають право відповідно до пункту 1 цієї статті, за кожний повний місяць служби у році звільнення. При цьому якщо тривалість відпустки таких військовослужбовців становить більш як 10 календарних днів, їм оплачується вартість проїзду до місця проведення відпустки в межах України у порядку, встановленому пунктом 14 цієї статті.
У рік звільнення з військової служби військовослужбовців, які проходять військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період та підлягають звільненню з військової служби у порядку і строки, визначені рішенням Верховного Головнокомандувача Збройних Сил України, у разі невикористання ними щорічної основної відпустки їм виплачується грошова компенсація за всі невикористані дні щорічної основної відпустки.
У разі звільнення зі служби військовослужбовця, який проходить військову службу за призовом із числа резервістів в особливий період та підлягає звільненню з військової служби у порядку і строки, визначені рішенням Верховного Головнокомандувача Збройних Сил України, до закінчення календарного року, за який він вже використав щорічну основну відпустку, провадиться відрахування із грошового забезпечення військовослужбовця за дні відпустки, використані в рахунок тієї частини календарного року, яка залишилася після звільнення військовослужбовця, у порядку, визначеному в абзаці четвертому пункту 14 цієї статті.
На військовослужбовців, зазначених у цьому пункті, поширюються гарантії, передбачені абзацами п’ятим та шостим пункту 14 цієї статті.
Військовослужбовцям, які проходять військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період, тривалість щорічної основної відпустки в році початку військової служби обчислюється з розрахунку 1/12 частини тривалості відпустки, на яку вони мають право відповідно до пункту 1 цієї статті, за кожний повний місяць служби до кінця календарного року. При цьому військовослужбовцям, які мають право на відпустку тривалістю 10 календарних днів і більше, оплачується вартість проїзду до місця проведення відпустки і назад в межах України у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Відпустка тривалістю менш як 10 календарних днів за бажанням військовослужбовця може бути надана йому одночасно із щорічною основною відпусткою в наступному році";
3) у статті 12:
абзац другий пункту 1 після слів "військову службу під час мобілізації, на особливий період" доповнити словами "або на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період";
абзац перший пункту 9 викласти в такій редакції:
"9. Військовослужбовці, що перебувають на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, при звільненні з військової служби в запас за станом здоров’я або якщо вони на час звільнення мають вислугу військової служби не менше 20 років, або у відставку, а також у зв’язку зі скороченням штатів чи проведенням інших організаційних заходів, у разі неможливості їх використання на військовій службі, залишаються на цьому обліку у військовій частині до одержання житла з державного житлового фонду або за їх бажанням грошової компенсації за належне їм для отримання жиле приміщення, а в разі її розформування - у територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки і відповідних квартирно-експлуатаційних органах та користуються правом позачергового одержання житла. Військовослужбовцям, які мають вислугу на військовій службі 20 років і більше, та членам їх сімей надаються жилі приміщення для постійного проживання або за їх бажанням грошова компенсація за належне їм для отримання жиле приміщення. Військовослужбовці, які набули право на пенсію відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", залишаються на такому обліку та користуються правом позачергового одержання житла";
4) у статті 14:
у пункті 12 слова "військову службу під час мобілізації, на особливий період (крім військовослужбовців-жінок)" замінити словами "військову службу під час мобілізації, на особливий період, на військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період";
пункт 15 викласти в такій редакції:
"15. Військовослужбовцям, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, на весь час їх призову, а військовослужбовцям під час дії особливого періоду, які брали або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, які перебували або перебувають безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, - штрафні санкції, пеня за невиконання зобов’язань перед підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, у тому числі банками, та фізичними особами, а також проценти за користування кредитом не нараховуються"; прилетели изменения 'юристы в сиудию
 
Добрий день, скажите пожалуйста вот военная я обещаю форза продать и влепить до зарплаты ипп , что делать?это правда
 
Avit, в этой теме есть большинство ответов на все Ваши вопросы.
Avit, продать и влепить ИНН это не за месяц делается.
 
Может кто то спрашивал , извините
Я Атошник но в запасе , могу как-то сыграть этим перед мфо , формой 5 например ?
 
Доброго дня. Хтось писав скаргу до міністерства юстиції на дії приватного виконавця? Можливо юристи щось підкажете з цього питання
 
Военные , подскажите пожалуйста по милоан, тенго , еврогроши , монетка , мистеркеш , кредитон , через сколько они вам списали %?

Потому что вожусь с ними уже больше месяца , отправил им уже всё что нужно , но толком ответа нет , милоан вообще неадекваты , по остальным хотя бы тишина?‍♂️
 
Спасибо за инфу про проценты.
Подскажите, а кто нормально отреагировал, а кто послал? Возвращали ли вам проценты за предыдущие закрытые договора?
В общем интересно все что у вас происходило и происходит
Я військовослужбовець,учасник АТО.Дінеро ігнорує ф5,продає Вердикту.Напис,провадження,вираховують із зп 20%.Закрите на тепер провадження,Вердикт телефонує і каже шо борг ніде не дівся,чекайте нового провадження.Якось так
И мне пожалуйста. Спасибо.
І мені,будь ласка.
 
Останнє редагування:
Военные , подскажите пожалуйста по милоан, тенго , еврогроши , монетка , мистеркеш , кредитон , через сколько они вам списали %?

Потому что вожусь с ними уже больше месяца , отправил им уже всё что нужно , но толком ответа нет , милоан вообще неадекваты , по остальным хотя бы тишина?‍♂️
Я можливо якась особлива,але ці мфо робили до мене в частину запити письмові а потім після відповіді стройової повертали кошти,але я і в НБУ писала по 3-5 скарг на кожне мфо ?якось так
 
Я можливо якась особлива,але ці мфо робили до мене в частину запити письмові а потім після відповіді стройової повертали кошти,але я і в НБУ писала по 3-5 скарг на кожне мфо ?якось так
У меня с 12 МФО 6 без проблем сделали перерасчет и списание , а эти 6 которые я назвал вообще ноль в никакую .
Мистеркеш тупо морозился не забирал мои документы , специально тянул время чтобы продать коллекторам «Финфорс» , теперь наверное с ними договариваться не знаю.
 
У меня с 12 МФО 6 без проблем сделали перерасчет и списание , а эти 6 которые я назвал вообще ноль в никакую .
Мистеркеш тупо морозился не забирал мои документы , специально тянул время чтобы продать коллекторам «Финфорс» , теперь наверное с ними договариваться не знаю.
А які без проблем повернули?
 
Мне без проблем вообще вернули, как не странно Швидко воши и кредит плюс, так себе кредит 7,милоан,зекредит и гоуфингоу
Цікавлять три останні. Якщо можете, напишіть більш детально в особисті?
 
Цікавлять три останні. Якщо можете, напишіть більш детально в особисті?
Кешберри , Позычка , Е-гроши , Зекредит , Майкредит ( вообще всё в электронном виде приняли) , Алекскредит - с ними проблем не было , предварительно предупредил что жду списание % никто даже не звонил ни на работу ни контактными лицам.

Сейчас жду ответа Милоан/Тенго, Еврогроши , Кредитон , Мистеркеш которые уже продали коллекторам мой договор , Монетка .

С этими вообще ни в какую , ни ответа ни привета вообще 0 полный.
Звонят задалбывают , на службу присылают письма постоянно.

Уже 40 дней прошло.

Если дальше никаких сдвигов не будет - буду обращаться к адвокату и в судебному порядку буду добиваться своей цели.

Как-то так.
Мне без проблем вообще вернули, как не странно Швидко воши и кредит плюс, так себе кредит 7,милоан,зекредит и гоуфингоу
Как у вас с милоан вопрос решался ?
На сколько быстро?
 
И кешберри не звонили?))

Милоан и тенго тоже мороз полный?
Кешберри вообще быстро получили письмо с пакетом документов и через три дня уже списали % и с раньше переплаченных закрыли тело.

Милоан и Тенго они просто задалбывают меня и почту моей вч , а что касается пакета документов , то полный 0 .
Знаю по первому запросу я им отправил копии просто формы 5 , возможно из-за этого отказали , но не получив ответа я отправил новый пакет документов с оригиналами всё как должно быть , но уже прошло 16 дней и тишина, только постоянные звонки.
 
Назад
Угорі Унизу