• ЗАБИРАЙ СВІЙ ПОДАРУНОК!
    Зареєструйся та отримай БЕЗКОШТОВНУ консультацію адвокатів, необмежений доступ до форуму та невеличкий подарунок 😉

Проект дрессировки шараг при урегулировании простроченной задолженности

Adios

Перевірений
Реєстрація
17 Лип 2021
Дописи
10,102
Реакції
15,287
Бали
3,765
UAH
368.06
Ваш пол
Мужской
Adios не надав(-ла) жодної додаткової інформації.


Національний банк розробив та пропонує до обговорення додаткові вимоги щодо взаємодії зі споживачами фінансових послуг та іншими особами під час врегулювання простроченої заборгованості. Йдеться про додаткові вимоги щодо етичної поведінки.
Обговорення вимог триватиме з 22 листопада 2021 року до 22 грудня 2021 року. Національний банк приймає зауваження та пропозиції до проєкту Положення на електронну адресу: [email protected].
Згода на взаємодію при врегулюванні простроченої заборгованості (далі – згода на взаємодію) – добровільне письмове волевиявлення близької особи споживача фінансових послуг, третьої особи, взаємодія з якою передбачена договором про споживчий кредит, (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу кредитодавцю, новому кредитору, колекторській компанії або особі, залученій до здійснення колекторської діяльності, будь-яким чином взаємодіяти з нею з приводу врегулювання простроченої заборгованості за договором про споживчий кредит у спосіб, визначений у частині першій статті 25 Закону про споживче кредитування.
Кредитодавець, новий кредитор або колекторська компанія, або особа, залучена до здійснення колекторської діяльності, взаємодіють із споживачем фінансових послуг, іншою особою, близькою особою іншої особи не більше двох разів на добу при врегулюванні простроченої заборгованості за одним договором про споживчий кредит, крім випадків додаткової взаємодії за їхньою власною ініціативою.

Обмеження щодо взаємодії не більше двох разів на добу із споживачем фінансових послуг, іншою особою, близькою особою іншої особи застосовується окремо до кожної такої особи.
Кредитодавець, новий кредитор, колекторська компанія, особа, залучена до здійснення колекторської діяльності, зобов’язані під час першої взаємодії або під час наступних взаємодій попереджати близьку особу іншої особи про її право надати відмову від взаємодії, а також приймати таку відмову в усній формі. Кредитодавцю, новому кредитору, колекторській компанії, особі, залученій до здійснення колекторської діяльності, заборонено взаємодіяти з близькою особою іншої особи з дати отримання відмови такої особи від взаємодії.
Кредитодавець отримує згоду на взаємодію від кожної близької особи споживача фінансових послуг, третьої особи, взаємодія з якою передбачена договором про споживчий кредит.
Кредитодавець, новий кредитор, колекторська компанія, особа, залучена до здійснення колекторської діяльності, зобов’язані приймати відмову від згоди на взаємодію незалежно від способу та форми надання такої відмови.

Відмова від згоди на взаємодію може бути надана у такій формі:


1) усній, якщо взаємодія здійснюється шляхом безпосередньої взаємодії, або 2) шляхом подання письмового звернення на адреси для отримання електронних і поштових повідомлень, за якими приймаються звернення споживачів фінансових послуг.
Кредитодавець, новий кредитор, колекторська компанія, особа, залучена до здійснення колекторської діяльності, невідкладно припиняють здійснення взаємодії з метою врегулювання простроченої заборгованості за договором про споживчий кредит з близькою особою споживача фінансових послуг, третьою особою, взаємодія з якою передбачена договором про споживчий кредит, після отримання відмови такої особи від згоди на взаємодію.

Кредитодавцю, новому кредитору, колекторській компанії, особі, залученій до здійснення колекторської діяльності, при врегулюванні простроченої заборгованості за договором про споживчий кредит забороняється:
1) використовувати грубий та/або підвищений тон розмови, нецензурну лайку та лексику;
2) повідомляти інформацію щодо особистих якостей споживача фінансових послуг, іншої особи, зовнішнього вигляду, інтелекту, інших якостей та особистих обставин фізичних осіб, які не мають відношення до заборгованості за договором про споживчий кредит, а також здійснювати психічний та/або фізичний тиск на особу, з якою здійснюється взаємодія;
3) оприлюднювати персональні дані споживача фінансових послуг, іншої особи та будь-яку іншу інформацію, що дає змогу однозначно ідентифікувати таку особу, а також інформацію про наявність у споживача фінансових послуг простроченої заборгованості;
4) поширювати інформацію про особисті майнові та немайнові відносини споживача фінансових послуг, іншої особи з третіми особами, уключаючи близькими особами, а також відомості про події та явища, що 11 відбувалися або відбуваються у побутовому, інтимному, товариському, професійному, діловому та інших сферах життя таких осіб;
5) надавати недостовірну інформацію про вид діяльності, посаду, кваліфікацію, досвід та повноваження особи, яка здійснює взаємодію, уключаючи недостовірну інформацію про повноваження кредитодавця, нового кредитора, колекторської компанії або про здійснення взаємодії від імені іншої колекторської компанії;
6) повідомляти неправдиві, неповні або неточні відомості, уключаючи внаслідок обраного способу їх викладення, шляхом замовчування окремих фактів або використання нечітких формулювань щодо розміру простроченої заборгованості;
7) вводити в оману щодо: розміру, характеру, правових підстав виникнення простроченої заборгованості у споживача фінансових послуг, а також наслідків, що настануть для особи, з якою здійснюється взаємодія; наявності у кредитодавця, нового кредитора, колекторської компанії, особи, залученої до здійснення колекторської діяльності, правових підстав діяти від імені та в інтересах споживача фінансових послуг під час взаємодії з іншою особою; можливого розгляду запиту щодо проведення реструктуризації зобов’язань за договором про споживчий кредит за умови попереднього погашення частини простроченої заборгованості або не можливого проведення реструктуризації зобов’язань за договором про споживчий кредит; прав особи, з якою здійснюється взаємодія, визначених законодавством України; правового статусу договору про споживчий кредит; допустимої періодичності взаємодій при врегулюванні простроченої заборгованості; сплати суми простроченої заборгованості;
8) вимагати вчиняти дії, що зазіхають на особисту гідність, права, свободи, власність особи, з якою здійснюється взаємодія, або що завдають шкоду її репутації, уключаючи діловій репутації;
9) вимагати від іншої особи, з якою здійснюється взаємодія, вплинути на споживача фінансових послуг, погасити прострочену заборгованість за рахунок власних коштів або за рахунок будь-яких інших джерел;
10) ігнорувати вимогу особи, з якою здійснюється взаємодія, повторити інформацію, надану кредитодавцем, новим кредитором, колекторською компанією, особою, залученою до здійснення колекторської діяльності, під час безпосередньої взаємодії;
11) повідомляти особі, щодо якої відсутня згода споживача фінансових послуг на передачу їй інформації про укладення споживачем фінансових послуг договору про споживчий кредит, його умови, стан виконання, наявність та розмір простроченої заборгованості, таку інформацію під час взаємодії шляхом проведення особистої зустрічі;
12) вимагати погашення простроченої заборгованості за договором про споживчий кредит шляхом укладення нового договору про споживчий кредит (уключаючи в іншого кредитодавця), продажу майна, вчинення незаконних (неправомірних) дій;
13) публічно оголошувати про намір здійснення відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит з метою здійснення тиску на споживача фінансових послуг та/або завдання шкоди його діловій репутації.
Колекторській компанії, особі, залученій до здійснення колекторської діяльності, заборонено зазначати на конверті поштового відправлення із позначкою “Вручити особисто”, яке надсилається споживачу фінансових послуг, іншій особі при врегулюванні простроченої заборгованості, будь-яку іншу інформацію, крім свого найменування, прізвища, імені, по батькові (за наявності) особи-одержувача, адреси відправника та одержувача такого поштового відправлення.

Взаємодія із споживачем фінансових послуг, іншою особою при врегулюванні простроченої заборгованості шляхом проведення особистої зустрічі не може здійснюватися за місцем роботи такої фізичної особи.
))
 

Вкладення

  • 1.png
    1.png
    73.7 Кб · Перегляди: 35
  • 2.png
    2.png
    66.8 Кб · Перегляди: 31
  • 4.png
    4.png
    47.7 Кб · Перегляди: 34
  • 5.png
    5.png
    45.1 Кб · Перегляди: 23
  • 6.png
    6.png
    53.1 Кб · Перегляди: 21
  • 8.png
    8.png
    48.7 Кб · Перегляди: 18
  • 9.png
    9.png
    51.2 Кб · Перегляди: 18
  • 10.png
    10.png
    51.9 Кб · Перегляди: 13
  • 11.png
    11.png
    60.3 Кб · Перегляди: 13
  • 12.png
    12.png
    54.6 Кб · Перегляди: 35
ой, не думаю, что звонари станут воспитанными? и будут нам звонить с :" Будьте добры и любезны"...
 
Вчера звонила звонилка на домашний по альфе.откуда я не услышала даже.типа шифруются.сначала говорила звонилка вежливо но когда я послала на все имеющиеся матерные слова она начала орать.
 
Damyli4ka, типа звонят с Е-гроши и говорят,, Доброе утро, Ваши Благородие. Спешу Вам напомнить, прискорбно прося прощения за беспокойство, но у вас образовалась просрочка. Честь имею и извольте откланяться"
 
* Все что имеет смысл при урегулировании вопросов - заставить калов звонить только с зарегистрированных номеров.
Остальные претензии только к дармоедам в форме.
* желание #2 - уголовные преступления, совершённые против кала - считать нарушением этического кодекса должника и наказывать на первый раз - предупреждением. На второй раз - штрафом до 10% от месячного дохода.
 
Останнє редагування:
* Все что имеет смысл при урегулировании вопросов - заставить калов звонить только с зарегистрированных номеров.
Остальные претензии только к дармоедам в форме.
* желание #2 - уголовные преступления, совершённые против кала - считать нарушением этического кодекса должника и наказывать на первый раз - предупреждением. На второй раз - штрафом до 10% от месячного дохода.
желание 2- ммм, мечта
 
Damyli4ka, типа звонят с Е-гроши и говорят,, Доброе утро, Ваши Благородие. Спешу Вам напомнить, прискорбно прося прощения за беспокойство, но у вас образовалась просрочка. Честь имею и извольте откланяться"
Вы что сериал Крепостная пересмотрели????
 
Терентий Никифорович, а так же, чтобы не стеснялись и называли свои настоящие имена, отчества, фамилии.
Но вообще, если штраф прилетит на сотрудника - компания так то откреститься - мол ты сам виноват, мы тут вообще не причем. Гораздо больнее вмажет в случае, если неосторожна брошенная фраза лишит компанию лицензии...ну или подарит огромный штраф. Тогда компания будет заинтересована в том, чтобы они были культурными и за каждую неправильную интонацию будет дрючить. Как они там говорят? Главное мотивировать? Так вот им и мотивация.
Штраф сотруднику - это хорошо. Но помимо пополнение казны - я за моральную компенсацию. Чтобы каллехтор самолично выплатил сумму от 10 до сколько угодно единоразово пострадавшей стороне. Эх, мечты, мечты...
Но опять же - тут главное, чтобы те, кто пострадал от МФО не сидели и не терзались - а завалили НБУ своими заявлениями. Стоит запомнить ,что в отличии от цивилизованных стран, у нас все работает только в том случае, если хорошенько пнуть. Причем не раз. Первое время будет бесмысленно.
Вспомните фильм - Побег из Шоушенка - кстати кто не смотрел, люто рекомендую - когда главный герой из тюрьмы писал руководству штата для расширения библиотеки. Сначала они отвечали, что нет - нет денег или находили тысячу отмазок. Но он не сдался и продолжал писать. Писал, пока они не сдались. И это вроде как в Америке.
 
* желание #2 - уголовные преступления, совершённые против кала - считать нарушением этического кодекса должника и наказывать на первый раз - предупреждением. На второй раз - штрафом до 10% от месячного дохода.
против заемщика, должно быть..

было бы круто. но на эту тему полетят (частично уже полетели) запросы, куда надо..ждем ответ
 










))
Як дзвонили так і звонять
 
против заемщика, должно быть..

было бы круто. но на эту тему полетят (частично уже полетели) запросы, куда надо..ждем ответ
Не. Именно против калов. За 10% от зарплаты ты можешь над ним издеваться как сам возжелаешь.
 
Мені якраз сьогодні одна з містеркеш писала в вайбер,дзвонила не один раз. Писала бери інший займ в сслоан ти ж там погасила вже.погрожувала що завтра в відділ освіти подзвонить. До директора 5 разів дзвонила і щось там казала про мене. Та директор відповіла,що вона тобто я ніякого трудового порядку не порушую,але прийшла і сказала щоб я вирішила це питання. Було неприємно,а за завтрашній день дуже переживаю. Скарги написала скрізь
 
Меня достала Кредит Касса
Звонят по 50 раз на день с разных номеров и скидывают после 3-5 секунд моих "Ало-ало, слушаю вас"
Перезваниваю, представляется кто на входной линии, имя и кредит касса
Я задавала вопрос "С какой целью вы звоните по этому номеру телефона и бросаете трубку"
Один день я развлекалась часа 2 (делать было нечего) и они что-то даже отвечали, каждый раз разное
Прекратили
Вот спустя дней 10, опять та же история
Если я звоню им с двух телефонов, и они поднимают трубку и молчат...
Значит ли это, что я занимаю их линию?)))
И они теряют деньги, оплачивая время звонилкам, когда те молчат и ничего не "изымают"?)
 
Назад
Угорі Унизу