• ЗАБИРАЙ СВІЙ ПОДАРУНОК!
    Зареєструйся та отримай БЕЗКОШТОВНУ консультацію адвокатів, необмежений доступ до форуму та невеличкий подарунок 😉

Смело пишем в НБУ!!! Работает!!!

Я поддерживаю, обращения в НБУ работают. Жалобу я оставляла ещё в сентябре (скрины с колажами и угрозами). Вот на днях получила письмо:

Доброго дня, ... ...!
ТОВ "ФК "Є Гроші Ком" дуже прикро, що виникла негативна ситуація у
процесі нашої з Вами взаємодії. Для її залагуджування Компанія прийняла
міри, та працівника притягнуто до дисциплінарної відповідальності, а
саме, звільнено. Крім того, Компанія погасила у повному обсязі
прострочену заборгованість за Вашою позикою перед фактором - Новим
кредитором та здійснила виплату компенсації за отримані незручності.
Нам дійсно шкода, що у процесі нашої співпраці мали місце негативні дії
співробітника Компанії, що викликало Ваше незадоволення та порушення
прав на отримання послуг належної якості, тому ми провели велику роботу
у компанії, щоб у подальшому такі ситуації не повторювались.

Від імені нашої Компанії, ще раз приносимо свої вибачення.

Чи вдалося нам зберегти Ваше лояльне відношення до Компанії ТОВ "ФК "Є
Гроші Ком" та мінімізувати негативні враження відносно діяльності
Компанії ?

Нам дуже важлива Ваша думка, надіємось у подальшому на співпрацю!

--
______________________________________



Відповісти
І що реально закрили кредит?І ще й компенсацію виплатили Вам?
 
Я поддерживаю, обращения в НБУ работают. Жалобу я оставляла ещё в сентябре (скрины с колажами и угрозами). Вот на днях получила письмо:

Доброго дня, ... ...!
ТОВ "ФК "Є Гроші Ком" дуже прикро, що виникла негативна ситуація у
процесі нашої з Вами взаємодії. Для її залагуджування Компанія прийняла
міри, та працівника притягнуто до дисциплінарної відповідальності, а
саме, звільнено. Крім того, Компанія погасила у повному обсязі
прострочену заборгованість за Вашою позикою перед фактором - Новим
кредитором та здійснила виплату компенсації за отримані незручності.
Нам дійсно шкода, що у процесі нашої співпраці мали місце негативні дії
співробітника Компанії, що викликало Ваше незадоволення та порушення
прав на отримання послуг належної якості, тому ми провели велику роботу
у компанії, щоб у подальшому такі ситуації не повторювались.

Від імені нашої Компанії, ще раз приносимо свої вибачення.

Чи вдалося нам зберегти Ваше лояльне відношення до Компанії ТОВ "ФК "Є
Гроші Ком" та мінімізувати негативні враження відносно діяльності
Компанії ?

Нам дуже важлива Ваша думка, надіємось у подальшому на співпрацю!

--
______________________________________



Відповісти
є гроші списали кредит після хамства :acute:
Morfius, когда я писал, он еще был. Но не в этом суть была поста
колись не рахується
Highlander, важливо те що зараз
 
Morfius, Окей. Когда я дободался с манивео писал уже в НБУ. И мне это помогло. Суть была в том, что нужно долбить долбить и долбить. Иначе в нашей стране никак.
 
Morfius, Окей. Когда я дободался с манивео писал уже в НБУ. И мне это помогло. Суть была в том, что нужно долбить долбить и долбить. Иначе в нашей стране никак.
Більшість так переживає за дзвінки оточенню і за репутацію,що такими речами займатися не будуть.
 
Dusha, увы. Но когда уже репутация испорчена, можно было бы подпортить им нервишек.
 
Від слова "репутація" вже нудить. Для бабок під під’їздом один чорт "наркоман".
 
Dusha, увы. Но когда уже репутация испорчена, можно было бы подпортить им нервишек.
Я розумію,але немає чи то бажання,чи то знань,як то все правильно писати...
Від слова "репутація" вже нудить. Для бабок під під’їздом один чорт "наркоман".
Але ж більшість на форум попадають через страх за репутацію:facepalm:
 
Я свого часу відписала:письмо:але чи то знань не вистачило чи впертості,результату не помітила.
написали же, уже замечательно! прибавили шарагам щепотку стресса.

по поводу отсутствия результата...было показательное видео от адвокатов (не спрашивайте кого именно - называть не стану;)), которые, проанализировав обращения, выдали фразу, что люди в основном пишут в таких обращениях полную хрень и не прикладывают улики, поэтому и работают обращения неэффективно.
 
написали же, уже замечательно! прибавили шарагам щепотку стресса.

по поводу отсутствия результата...было показательное видео от адвокатов (не спрашивайте кого именно - называть не стану;)), которые, проанализировав обращения, выдали фразу, что люди в основном пишут в таких обращениях полную хрень и не прикладывают улики, поэтому и работают обращения неэффективно.
Я писала ще в нацкомфін...але тоді ще не було аж таких знань,як то все правильно робити...всі писали і я писала!
Я писала ще в нацкомфін...але тоді ще не було аж таких знань,як то все правильно робити...всі писали і я писала!
Adios, всерівно вважаю,що тоді ми "писарі" своїми масовими скаргами(нехай і шаблонними) розшевелили хоч трішки початок змін.
 
Dusha, так и есть.
Я тоже ничего не знал. Ни как писать, ни что писать.
Но читая как это - мануал для чайников, методом проб и ошибок. спокойно научился, причем как оказалось, мне это пригодилось не только в плане заявлений в НБУ.
 
Я писала ще в нацкомфін...але тоді ще не було аж таких знань,як то все правильно робити...всі писали і я писала!
всё равно, что там в том договоре... есть прессинг, это доставляет дискомфорт - надо спамить, пусть работают. всё правильно : )
@Adios, всерівно вважаю,що тоді ми "писарі" своїми масовими скаргами(нехай і шаблонними) розшевелили хоч трішки початок змін.
так и есть. приняли же изменения по этике, вот после 20 декабря, может, выкатят официальное постановление, которое затянет гайки ещё сильнее.
+ к тому же реакция в плане штрафов идёт по совокупности обращений, помимо индивидуального результата.
 
Назад
Угорі Унизу