• ЗАБИРАЙ СВІЙ ПОДАРУНОК!
    Зареєструйся та отримай БЕЗКОШТОВНУ консультацію адвокатів, необмежений доступ до форуму та невеличкий подарунок 😉

Ваша готівочка погрожує поліцією

  • Автор теми Oolya
  • Дата початку
  • Відповіді 67
  • Перегляди 4K

Oolya

Форумчанин
Реєстрація
16 Тра 2019
Дописи
48
Реакції
10
Бали
8
UAH
0.00
Ваш пол
Женский
Oolya не надав(-ла) жодної додаткової інформації.
, напоминаю, Вам, что у Вас есть не оплаченный кредит в компании "ВАША ГОТИВОЧКА", который Вы не оплачиваете. Я юрист данной компании, зовут меня Владимир Михайлович. Мне нужно в отношении Вас подавать заявление в полицию по не уплате Вашего долга. Мой номер тел. 0630341608 для решения данного вопроса.!!!

Хто що може підскахати про цього юриста з готівочки?
До цього відправили сусідам листи з судовою вимогою на мене,щоб передали
 
, напоминаю, Вам, что у Вас есть не оплаченный кредит в компании "ВАША ГОТИВОЧКА", который Вы не оплачиваете. Я юрист данной компании, зовут меня Владимир Михайлович. Мне нужно в отношении Вас подавать заявление в полицию по не уплате Вашего долга. Мой номер тел. 0630341608 для решения данного вопроса.!!!

Хто що може підскахати про цього юриста з готівочки?
До цього відправили сусідам листи з судовою вимогою на мене,щоб передали
Владимир Михайлович - брехло!
 
, напоминаю, Вам, что у Вас есть не оплаченный кредит в компании "ВАША ГОТИВОЧКА", который Вы не оплачиваете. Я юрист данной компании, зовут меня Владимир Михайлович. Мне нужно в отношении Вас подавать заявление в полицию по не уплате Вашего долга. Мой номер тел. 0630341608 для решения данного вопроса.!!!

Хто що може підскахати про цього юриста з готівочки?
До цього відправили сусідам листи з судовою вимогою на мене,щоб передали
Я не пойму,у них же вроде лицензию отобрали,сколько они ещё будут людей теребить