• ЗАБИРАЙ СВІЙ ПОДАРУНОК!
    Зареєструйся та отримай БЕЗКОШТОВНУ консультацію адвокатів, необмежений доступ до форуму та невеличкий подарунок 😉

Закон Украины от 19.03.2021 №1349-IX. Почувствовали разницу?

Mercato®

Антиколектор онлайн
Компанія
Реєстрація
23 Жов 2018
Дописи
6,995
Реакції
14,178
Бали
10,005
UAH
161.50
Ваш пол
Мужской
Да, это тот самый "антиколлекторский" Закон.
Такие законы я называю "несамостоятельными". Они вносят изменения в другие и не являются, так сказать, целостным нормативным актом. Читать нужно изменяемый закон для общего понимания.
В целом, вносятся изменения в:
  1. ЗУ "О Национальном банке Украины"
  2. ЗУ "О банках и банковской деятельности"
  3. ЗУ "О финансовых услугах и государственном регулировании рынка финансовых услуг"
  4. ЗУ "О потребительском кредитовании"
Закон начинает "работать" 14.07.2021, кроме пунктов 2 и 3 раздела II "Прикінцеві та перехідні положення". Они являются действующими с дня, следующего за днем публикации Закона, т.е. с 14.04.2021.

Согласно п.2 раздела II "Прикінцеві та перехідні положення":

"Юридичні особи, які на день набрання чинності цим Законом здійснюють діяльність з врегулювання простроченої заборгованості, фізичні та юридичні особи, залучені на договірних засадах такими юридичними особами, з дня набрання чинності цим Законом повинні здійснювати взаємодію із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами при врегулюванні простроченої заборгованості виключно шляхом:

1) безпосередньої взаємодії (телефонні та відеопереговори, особисті зустрічі). Проведення особистих зустрічей можливе виключно з 9 до 19 години, за умови що особа, з якою здійснюється взаємодія, не заперечує проти проведення з нею зустрічі та попередньо надала згоду на особисту зустріч під час телефонної розмови або окрему письмову згоду на це. Місце і час зустрічі підлягають обов’язковому попередньому узгодженню;

2) надсилання текстових, голосових та інших повідомлень через засоби телекомунікації, у тому числі без залучення працівника юридичної особи, яка на день набрання чинності цим Законом здійснює діяльність з врегулювання простроченої заборгованості, шляхом використання програмного забезпечення або технологій;"


В соответствии же с п.3 раздела II "Прикінцеві та перехідні положення":

"Юридичним особам, які на день набрання чинності цим Законом здійснюють діяльність з врегулювання простроченої заборгованості, фізичним та юридичним особам, залученим на договірних засадах такими юридичними особами до безпосередньої взаємодії із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем або майновим поручителем, третіми особами, при врегулюванні простроченої заборгованості забороняється:

1) здійснювати дії, що зазіхають на особисту гідність, права, свободи, власність споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя та/або інших осіб, ставлять під загрозу життя, здоров’я, ділову репутацію зазначених осіб, а також використовувати погрози, шантаж, вчиняти інші незаконні (неправомірні) дії стосовно зазначених осіб;

2) вводити споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, третіх осіб в оману щодо:


а) розміру, характеру та підстав виникнення простроченої заборгованості, а також наслідків, що настануть для споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, третіх осіб у разі невиконання умов договору про споживчий кредит;

б) передачі питання про погашення простроченої заборгованості на розгляд суду, можливості застосування до боржника заходів адміністративного і кримінального переслідування;

в) належності юридичних осіб, які на день набрання чинності цим Законом здійснюють діяльність з врегулювання простроченої заборгованості, фізичних та юридичних осіб, залучених на договірних засадах такими особами до безпосередньої взаємодії із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем або майновим поручителем, третіми особами при врегулюванні простроченої заборгованості, до органів державної влади та органів місцевого самоврядування;

3) з власної ініціативи взаємодіяти із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, та/або з їхніми близькими особами у період з 20 до 9 години, а також у вихідні, святкові і неробочі дні;

4) взаємодіяти із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, та/або з їхніми близькими особами більше двох разів на добу, крім випадків додаткової взаємодії за їхньою власною ініціативою. Взаємодія за допомогою засобів зв’язку вважається такою, що відбулася, якщо в результаті такої взаємодії особі передано змістовну інформацію про розмір простроченої заборгованості (розмір кредиту, проценти за користування кредитом, розмір комісії та інших платежів, пов’язаних з отриманням, обслуговуванням і поверненням кредиту), порядок її погашення, розмір неустойки та інших платежів, що стягуються у разі невиконання зобов’язань за договором про споживчий кредит або відповідно до закону;

5) приховувати інформацію про номер контактного телефону, з якого здійснюється дзвінок або надсилається повідомлення споживачу, його близьким особам, представнику, спадкоємцю, поручителю, майновому поручителю, третім особам, про поштову адресу або адресу електронної пошти, з якої надсилається повідомлення, про відправника поштового або електронного повідомлення;

6) використовувати функцію (сервіс) автоматичного додзвону до споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, третіх осіб протягом більше 30 хвилин на добу;


7) використовувати на конвертах або повідомленнях, що надсилаються споживачу, його близьким особам, представнику, спадкоємцю, поручителю, майновому поручителю або третім особам, зображення, що можуть бути сприйняті як такі, що містять погрозу, а також розміщувати на конвертах або повідомленнях відомості, що прямо чи опосередковано вказують на наявність заборгованості, використовувати написи "виконавчий документ", "рішення про стягнення", "повідомлення про виселення" тощо, а також найменування органів державної влади, у тому числі осіб, які здійснюють повноваження у сфері примусового виконання рішень;

8) будь-яким чином повідомляти третіх осіб про заборгованість споживача або здійснювати взаємодію з цими особами таким чином, щоб їм стала відома або могла стати відомою інформація про заборгованість споживача, крім випадків взаємодії з особою, стосовно якої споживач надав згоду на передачу їй інформації про наявність простроченої заборгованості, а також інших випадків, передбачених законом;

9) вимагати від споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, а також його роботодавця та/або інших осіб прийняти на себе зобов’язання щодо простроченої заборгованості, якщо це не передбачено договором про споживчий кредит або законом;

10) вчиняти дії, що завдають шкоду репутації, у тому числі діловій репутації, споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, або погрожувати вчиненням таких дій;


11) вимагати погашення заборгованості в інший спосіб, ніж передбачено договором про споживчий кредит або законом;

12) за власною ініціативою будь-яким чином взаємодіяти із споживачем або його близькими особами, якщо споживач письмово, шляхом надання всіх належним чином оформлених підтвердних документів, повідомив, що його інтереси при врегулюванні простроченої заборгованості представляє його представник;

13) проводити особисті зустрічі із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем, третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, без попереднього погодження таких зустрічей відповідною особою;

14) будь-яким чином взаємодіяти з приводу укладеного споживачем договору про споживчий кредит з особами (крім споживача, його представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя), які не надали згоди на таку взаємодію."


Тут сразу возникает вопрос: "И как? Работает?"
 
Да, это тот самый "антиколлекторский" Закон.
Такие законы я называю "несамостоятельными". Они вносят изменения в другие и не являются, так сказать, целостным нормативным актом. Читать нужно изменяемый закон для общего понимания.
В целом, вносятся изменения в:
  1. ЗУ "О Национальном банке Украины"
  2. ЗУ "О банках и банковской деятельности"
  3. ЗУ "О финансовых услугах и государственном регулировании рынка финансовых услуг"
  4. ЗУ "О потребительском кредитовании"
Закон начинает "работать" 14.07.2021, кроме пунктов 2 и 3 раздела II "Прикінцеві та перехідні положення". Они являются действующими с дня, следующего за днем публикации Закона, т.е. с 14.04.2021.

Согласно п.2 раздела II "Прикінцеві та перехідні положення":

"Юридичні особи, які на день набрання чинності цим Законом здійснюють діяльність з врегулювання простроченої заборгованості, фізичні та юридичні особи, залучені на договірних засадах такими юридичними особами, з дня набрання чинності цим Законом повинні здійснювати взаємодію із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами при врегулюванні простроченої заборгованості виключно шляхом:

1) безпосередньої взаємодії (телефонні та відеопереговори, особисті зустрічі). Проведення особистих зустрічей можливе виключно з 9 до 19 години, за умови що особа, з якою здійснюється взаємодія, не заперечує проти проведення з нею зустрічі та попередньо надала згоду на особисту зустріч під час телефонної розмови або окрему письмову згоду на це. Місце і час зустрічі підлягають обов’язковому попередньому узгодженню;

2) надсилання текстових, голосових та інших повідомлень через засоби телекомунікації, у тому числі без залучення працівника юридичної особи, яка на день набрання чинності цим Законом здійснює діяльність з врегулювання простроченої заборгованості, шляхом використання програмного забезпечення або технологій;"


В соответствии же с п.3 раздела II "Прикінцеві та перехідні положення":

"Юридичним особам, які на день набрання чинності цим Законом здійснюють діяльність з врегулювання простроченої заборгованості, фізичним та юридичним особам, залученим на договірних засадах такими юридичними особами до безпосередньої взаємодії із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем або майновим поручителем, третіми особами, при врегулюванні простроченої заборгованості забороняється:

1) здійснювати дії, що зазіхають на особисту гідність, права, свободи, власність споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя та/або інших осіб, ставлять під загрозу життя, здоров’я, ділову репутацію зазначених осіб, а також використовувати погрози, шантаж, вчиняти інші незаконні (неправомірні) дії стосовно зазначених осіб;

2) вводити споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, третіх осіб в оману щодо:


а) розміру, характеру та підстав виникнення простроченої заборгованості, а також наслідків, що настануть для споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, третіх осіб у разі невиконання умов договору про споживчий кредит;

б) передачі питання про погашення простроченої заборгованості на розгляд суду, можливості застосування до боржника заходів адміністративного і кримінального переслідування;

в) належності юридичних осіб, які на день набрання чинності цим Законом здійснюють діяльність з врегулювання простроченої заборгованості, фізичних та юридичних осіб, залучених на договірних засадах такими особами до безпосередньої взаємодії із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем або майновим поручителем, третіми особами при врегулюванні простроченої заборгованості, до органів державної влади та органів місцевого самоврядування;

3) з власної ініціативи взаємодіяти із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, та/або з їхніми близькими особами у період з 20 до 9 години, а також у вихідні, святкові і неробочі дні;

4) взаємодіяти із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, та/або з їхніми близькими особами більше двох разів на добу, крім випадків додаткової взаємодії за їхньою власною ініціативою. Взаємодія за допомогою засобів зв’язку вважається такою, що відбулася, якщо в результаті такої взаємодії особі передано змістовну інформацію про розмір простроченої заборгованості (розмір кредиту, проценти за користування кредитом, розмір комісії та інших платежів, пов’язаних з отриманням, обслуговуванням і поверненням кредиту), порядок її погашення, розмір неустойки та інших платежів, що стягуються у разі невиконання зобов’язань за договором про споживчий кредит або відповідно до закону;

5) приховувати інформацію про номер контактного телефону, з якого здійснюється дзвінок або надсилається повідомлення споживачу, його близьким особам, представнику, спадкоємцю, поручителю, майновому поручителю, третім особам, про поштову адресу або адресу електронної пошти, з якої надсилається повідомлення, про відправника поштового або електронного повідомлення;

6) використовувати функцію (сервіс) автоматичного додзвону до споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, третіх осіб протягом більше 30 хвилин на добу;


7) використовувати на конвертах або повідомленнях, що надсилаються споживачу, його близьким особам, представнику, спадкоємцю, поручителю, майновому поручителю або третім особам, зображення, що можуть бути сприйняті як такі, що містять погрозу, а також розміщувати на конвертах або повідомленнях відомості, що прямо чи опосередковано вказують на наявність заборгованості, використовувати написи "виконавчий документ", "рішення про стягнення", "повідомлення про виселення" тощо, а також найменування органів державної влади, у тому числі осіб, які здійснюють повноваження у сфері примусового виконання рішень;

8) будь-яким чином повідомляти третіх осіб про заборгованість споживача або здійснювати взаємодію з цими особами таким чином, щоб їм стала відома або могла стати відомою інформація про заборгованість споживача, крім випадків взаємодії з особою, стосовно якої споживач надав згоду на передачу їй інформації про наявність простроченої заборгованості, а також інших випадків, передбачених законом;

9) вимагати від споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, а також його роботодавця та/або інших осіб прийняти на себе зобов’язання щодо простроченої заборгованості, якщо це не передбачено договором про споживчий кредит або законом;

10) вчиняти дії, що завдають шкоду репутації, у тому числі діловій репутації, споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, або погрожувати вчиненням таких дій;


11) вимагати погашення заборгованості в інший спосіб, ніж передбачено договором про споживчий кредит або законом;

12) за власною ініціативою будь-яким чином взаємодіяти із споживачем або його близькими особами, якщо споживач письмово, шляхом надання всіх належним чином оформлених підтвердних документів, повідомив, що його інтереси при врегулюванні простроченої заборгованості представляє його представник;

13) проводити особисті зустрічі із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем, третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, без попереднього погодження таких зустрічей відповідною особою;

14) будь-яким чином взаємодіяти з приводу укладеного споживачем договору про споживчий кредит з особами (крім споживача, його представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя), які не надали згоди на таку взаємодію."


Тут сразу возникает вопрос: "И как? Работает?"
? ?скинуть ссылочку на разделы про мфо?)))
судя по форум, работает в поте лица)))
 
Та закон с момента публикации вызывал скептицизм. Просто некоторые люди начали строить,, воздушные замки".
 
Да уж,работает....вчера звонок отцу в 21.00.это не для них законы.
 
В нашей стране единственное, что хуже самих законов - это их исполнение. И это стабильно на протяжении вот уже 30ти лет.
 
Тут сразу возникает вопрос: "И как? Работает?"
он будет как-то работать, если гражданин потрудится его применить, сохранить все записи разговоров, смс, показания соседей, родственников, коллег, дворника, письма, айпи адреса всех пишуших негодяев, преодолеет противодействие дежурного полицейского, который применит весь свой опыт и фантазию, что бы отговорить гражданина писать заявление, подаст заявление, подождет еще пару часов под дверью, пока его зарегистрируют в вечно висящей почему-то системе, сможет забрать у уже недовольного дежурного полицейского корешок о принятии заявления, и а итоге получить ответ, что указанные факты не дают возможности подозревать указанные субъекты хозяйственной деятельности в нарушении закона, так как номера не их, смс не известно чью, коллекторы категорически отрицают какие-то либо нарушения закона со своей стороны.

неопытным гражданам стоит быть готовыми к тому, что полицейский видя решительность гражданина отстаивать свои права, начнет расказывать, что если эта информация не подтвердится, вы же понимаете, тогда вас самих обвинят к клевете, лже заявлении, лже показании и так далее,

конечно это все я пишу на основании личного опыта, и это я писал заявление в полицию пару раз в жизни, первый раз о пропаже мобильного телефона, тогда полицейский с линейки даже пришел ко мне домой, видя что я не ведусь, рассказывать маме, как нехорошо писать неправдивые заявления

второй раз по коллекторам (я не собирался, заставили на работе) так вот пока я ждал впереди женщина пыталась написать заявление, что у нее пропали деньги с карты, что там не придумывал полицейский, в итоге он придумал, - узнал что у женщины есть ребенок - точно - вы знаете - это же дети сейчас тырят у родителей деньги, оплачивают онлайн игры, а вот вы сейчас напишите, а потом окажется что это ваш ребенок, тогда проблемы уже будут у вас, лже заявление, еще и органы опеки подлючатся... женщина ушла без заявление.
 
Останнє редагування:
gepard, все это хорошо и интересно. Но и без этого Закона, есть другие, запрещающие подобное. А по факту?
"Строгость российских законов смягчается необязательностью их исполнения." (Михаил Евграфович Салтыков-Щедрин)
 
gepard, все это хорошо и интересно. Но и без этого Закона, есть другие, запрещающие подобное. А по факту?
"Строгость российских законов смягчается необязательностью их исполнения." (Михаил Евграфович Салтыков-Щедрин)
мой развернутый пост имел ввиду, что применить закон и защитить себя, простому человеку будет так же сложно, как и раньше, а вот деятельность коллекторов даже упроститься
естественно, если бы было как-то иначе, то закон бы не приняли))
 
Да, это тот самый "антиколлекторский" Закон.
Такие законы я называю "несамостоятельными". Они вносят изменения в другие и не являются, так сказать, целостным нормативным актом. Читать нужно изменяемый закон для общего понимания.
В целом, вносятся изменения в:
  1. ЗУ "О Национальном банке Украины"
  2. ЗУ "О банках и банковской деятельности"
  3. ЗУ "О финансовых услугах и государственном регулировании рынка финансовых услуг"
  4. ЗУ "О потребительском кредитовании"
Закон начинает "работать" 14.07.2021, кроме пунктов 2 и 3 раздела II "Прикінцеві та перехідні положення". Они являются действующими с дня, следующего за днем публикации Закона, т.е. с 14.04.2021.

Согласно п.2 раздела II "Прикінцеві та перехідні положення":

"Юридичні особи, які на день набрання чинності цим Законом здійснюють діяльність з врегулювання простроченої заборгованості, фізичні та юридичні особи, залучені на договірних засадах такими юридичними особами, з дня набрання чинності цим Законом повинні здійснювати взаємодію із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами при врегулюванні простроченої заборгованості виключно шляхом:

1) безпосередньої взаємодії (телефонні та відеопереговори, особисті зустрічі). Проведення особистих зустрічей можливе виключно з 9 до 19 години, за умови що особа, з якою здійснюється взаємодія, не заперечує проти проведення з нею зустрічі та попередньо надала згоду на особисту зустріч під час телефонної розмови або окрему письмову згоду на це. Місце і час зустрічі підлягають обов’язковому попередньому узгодженню;

2) надсилання текстових, голосових та інших повідомлень через засоби телекомунікації, у тому числі без залучення працівника юридичної особи, яка на день набрання чинності цим Законом здійснює діяльність з врегулювання простроченої заборгованості, шляхом використання програмного забезпечення або технологій;"


В соответствии же с п.3 раздела II "Прикінцеві та перехідні положення":

"Юридичним особам, які на день набрання чинності цим Законом здійснюють діяльність з врегулювання простроченої заборгованості, фізичним та юридичним особам, залученим на договірних засадах такими юридичними особами до безпосередньої взаємодії із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем або майновим поручителем, третіми особами, при врегулюванні простроченої заборгованості забороняється:

1) здійснювати дії, що зазіхають на особисту гідність, права, свободи, власність споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя та/або інших осіб, ставлять під загрозу життя, здоров’я, ділову репутацію зазначених осіб, а також використовувати погрози, шантаж, вчиняти інші незаконні (неправомірні) дії стосовно зазначених осіб;

2) вводити споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, третіх осіб в оману щодо:


а) розміру, характеру та підстав виникнення простроченої заборгованості, а також наслідків, що настануть для споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, третіх осіб у разі невиконання умов договору про споживчий кредит;

б) передачі питання про погашення простроченої заборгованості на розгляд суду, можливості застосування до боржника заходів адміністративного і кримінального переслідування;

в) належності юридичних осіб, які на день набрання чинності цим Законом здійснюють діяльність з врегулювання простроченої заборгованості, фізичних та юридичних осіб, залучених на договірних засадах такими особами до безпосередньої взаємодії із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем або майновим поручителем, третіми особами при врегулюванні простроченої заборгованості, до органів державної влади та органів місцевого самоврядування;

3) з власної ініціативи взаємодіяти із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, та/або з їхніми близькими особами у період з 20 до 9 години, а також у вихідні, святкові і неробочі дні;

4) взаємодіяти із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем або третіми особами, та/або з їхніми близькими особами більше двох разів на добу, крім випадків додаткової взаємодії за їхньою власною ініціативою. Взаємодія за допомогою засобів зв’язку вважається такою, що відбулася, якщо в результаті такої взаємодії особі передано змістовну інформацію про розмір простроченої заборгованості (розмір кредиту, проценти за користування кредитом, розмір комісії та інших платежів, пов’язаних з отриманням, обслуговуванням і поверненням кредиту), порядок її погашення, розмір неустойки та інших платежів, що стягуються у разі невиконання зобов’язань за договором про споживчий кредит або відповідно до закону;

5) приховувати інформацію про номер контактного телефону, з якого здійснюється дзвінок або надсилається повідомлення споживачу, його близьким особам, представнику, спадкоємцю, поручителю, майновому поручителю, третім особам, про поштову адресу або адресу електронної пошти, з якої надсилається повідомлення, про відправника поштового або електронного повідомлення;

6) використовувати функцію (сервіс) автоматичного додзвону до споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, третіх осіб протягом більше 30 хвилин на добу;


7) використовувати на конвертах або повідомленнях, що надсилаються споживачу, його близьким особам, представнику, спадкоємцю, поручителю, майновому поручителю або третім особам, зображення, що можуть бути сприйняті як такі, що містять погрозу, а також розміщувати на конвертах або повідомленнях відомості, що прямо чи опосередковано вказують на наявність заборгованості, використовувати написи "виконавчий документ", "рішення про стягнення", "повідомлення про виселення" тощо, а також найменування органів державної влади, у тому числі осіб, які здійснюють повноваження у сфері примусового виконання рішень;

8) будь-яким чином повідомляти третіх осіб про заборгованість споживача або здійснювати взаємодію з цими особами таким чином, щоб їм стала відома або могла стати відомою інформація про заборгованість споживача, крім випадків взаємодії з особою, стосовно якої споживач надав згоду на передачу їй інформації про наявність простроченої заборгованості, а також інших випадків, передбачених законом;

9) вимагати від споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя, а також його роботодавця та/або інших осіб прийняти на себе зобов’язання щодо простроченої заборгованості, якщо це не передбачено договором про споживчий кредит або законом;

10) вчиняти дії, що завдають шкоду репутації, у тому числі діловій репутації, споживача, його близьких осіб, представника, спадкоємця, поручителя, або погрожувати вчиненням таких дій;


11) вимагати погашення заборгованості в інший спосіб, ніж передбачено договором про споживчий кредит або законом;

12) за власною ініціативою будь-яким чином взаємодіяти із споживачем або його близькими особами, якщо споживач письмово, шляхом надання всіх належним чином оформлених підтвердних документів, повідомив, що його інтереси при врегулюванні простроченої заборгованості представляє його представник;

13) проводити особисті зустрічі із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем, майновим поручителем, третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, без попереднього погодження таких зустрічей відповідною особою;

14) будь-яким чином взаємодіяти з приводу укладеного споживачем договору про споживчий кредит з особами (крім споживача, його представника, спадкоємця, поручителя, майнового поручителя), які не надали згоди на таку взаємодію."


Тут сразу возникает вопрос: "И как? Работает?"
Работает!!! А вы сомневались???

Звонки, смс, сообщения в Вайбере 3 лицам не прекращаются, никто не скрывается, не шифруется, все в открытую)))! Единственное что поменялось, это что на конвертах написано "вручити особисто" (ну хоть что-то)))) ну и звонков чуть меньше стало, ну моему блокиратору как-то пофиг...
Ради любопытства написал на одних писак в НБУ со всеми доказательствами и довольно обоснованный и красивый текст.... Пошла вторая неделя, помойка не угоманилась))) На результат не рассчитываю, просто уж очень интересен ответ НБУ)
 
Дальше продолжаем писать жалобы и заявления , ниче не поменялось ! Сегодня уже 10 пропущенных
Сегодня как раз суббота можно накатать пару жалоб на e-г и талион
 
Дальше продолжаем писать жалобы и заявления , ниче не поменялось ! Сегодня уже 10 пропущенных
Сегодня как раз суббота можно накатать пару жалоб на e-г и талион
А откуда вы знаете что это они звонят?...
 
А откуда вы знаете что это они звонят?...
Вижу в определителе , Они пишут , третим лицам , а ещё распространяют данные с размером задолженности моим клиентам , вот думаю ? как новый закон применить ( раздел с репутацией )
 
Вижу в определителе , Они пишут , третим лицам , а ещё распространяют данные с размером задолженности моим клиентам , вот думаю ? как новый закон применить ( раздел с репутацией )
Ну определитель как доказательство так себе...
 
Ну определитель как доказательство так себе...
Я очень морально страдаю )))) от этого , подимается температура ?))) боли в сердце и тд . И вообще чувствую себя угнетенной )))) Может скорую для фиксации вызвать ( хотя не приедет , карантин )
 
Пожайлусиа,подскажите,где можно найти образцы заявлений в кибер полицию ? Вчера КП "ПРАВОСУДИЕ" включили автодозвон жителям моего села по улице на которой я давно не проживаю,скинули им на вайбер коллаж с моим фото и написали,что я украла у соседей документы и оформила на них кредиты,чтобы закрыть свои,но это ничего,они поняли кто это и поудалялись с группы,но позвонив одной женщине и сказав,что они из СБУ,и что она мой поручитель и будет притянута к уголовной ответственности, ей стало очень плохо,меня в селе все знают,нас не так уж много жителей,но я незнаю что с ними делать,хочеться тоже им нагадить,но как?Подскажите.
 
Как по мне в этой теме очень хорошо и понятно написано, как и на кого писать жалобы: Массово пишем жалобы на Кредитпроминвест
Пожайлусиа,подскажите,где можно найти образцы заявлений в кибер полицию ? Вчера КП "ПРАВОСУДИЕ" включили автодозвон жителям моего села по улице на которой я давно не проживаю,скинули им на вайбер коллаж с моим фото и написали,что я украла у соседей документы и оформила на них кредиты,чтобы закрыть свои,но это ничего,они поняли кто это и поудалялись с группы,но позвонив одной женщине и сказав,что они из СБУ,и что она мой поручитель и будет притянута к уголовной ответственности, ей стало очень плохо,меня в селе все знают,нас не так уж много жителей,но я незнаю что с ними делать,хочеться тоже им нагадить,но как?Подскажите.
 
Пожайлусиа,подскажите,где можно найти образцы заявлений в кибер полицию ? Вчера КП "ПРАВОСУДИЕ" включили автодозвон жителям моего села по улице на которой я давно не проживаю,скинули им на вайбер коллаж с моим фото и написали,что я украла у соседей документы и оформила на них кредиты,чтобы закрыть свои,но это ничего,они поняли кто это и поудалялись с группы,но позвонив одной женщине и сказав,что они из СБУ,и что она мой поручитель и будет притянута к уголовной ответственности, ей стало очень плохо,меня в селе все знают,нас не так уж много жителей,но я незнаю что с ними делать,хочеться тоже им нагадить,но как?Подскажите.
Читайте:
 
Спасибо за советы,но у меня в селе нет полиции,поэтому хочу узнать на счет киберполиции,стоит ли туда подавать заявление и как.
 
Та закон с момента публикации вызывал скептицизм. Просто некоторые люди начали строить,, воздушные замки".
Воздушные не воздушные, но мне реально только готивочка наяривает, автодозвоном но по несколько звонков потом через несколько часов опять, и так несколько раз на день, всего где-то до 30ти звонков от них, остальные вроде как испарились. Брат говорит несколько дней ему не звонили. Может они все же пока закон изучают и смотрят как его обойти
 
Назад
Угорі Унизу