• ЗАБИРАЙ СВІЙ ПОДАРУНОК!
    Зареєструйся та отримай БЕЗКОШТОВНУ консультацію адвокатів, необмежений доступ до форуму та невеличкий подарунок 😉

4241- всё будет только хуже... калоедам)))

А до этого они, типа, имели право разглашать личные данные должника третьим лицам... А сейчас - ни - ни, закон на нашей стороне. Задолбали сегодня, звонят, как бешенные Вудпекеры. Я знаю пароль, я вижу ананас, я верю, что еноты придут спасать нас... ?
Я знаю пароль, я вижу ориентир, ещё 0,5 и я спасу мир...
Кто нибудь, закройте эту галимую тему....
 
у меня такой вопрос: в законе 4241 сказано что нельзя звонить третьим лицам кроме поручителей и наследников.
если представить что закон все таки будет работать, то получается что если мой отец взял кредит, то мне можно звонить? или наследником считается тот кто уже вступил или вступает в наследство?
 
 
Сотни школ и других учебных заведений молча это переваривают... к сожалению.
 
Ставлю пачку Вискаса моего кота, что это Премиум или Финфорс.
 
Лежак собаки...что это кредитпром
Тоже склоняюсь что эти, как только е-гроши меня им продали ч того же дня от них терор начался какого еще не было, даже манифою нервно курит в сторонке которые до этого больше всего мне мозг выносили, даже соседка уже вчера ко мне прибегала. С первого же дня достали, а что будет дальше...
 
Тоже склоняюсь что эти, как только е-гроши меня им продали ч того же дня от них терор начался какого еще не было, даже манифою нервно курит в сторонке которые до этого больше всего мне мозг выносили, даже соседка уже вчера ко мне прибегала. С первого же дня достали, а что будет дальше...
На даном этапе только терпение, режим снежинки Вам, соседей в полицию посылать, заявление на Вас писать, там ей обьяснят люди получающие зарплату, в чем она не права.

Девизом Вашим должна стать надпись на кольце царя Соломона - И это пройдёт.
 
у меня большие планы по IP-телефонии.
по поводу 4241 написал почти полторы сотни писем депутатам. понятно, что не я инициатор всего этого движа, но быть частью его, будучи специалистом по просроченной задолженности приятно.
поглядим, как соб... будочные шакалы отреагируют на новый закон и начну писать кляузы снова, но теперь на IP-телефонию)
новый движ, новые ожидания)

В Україні з’являться правила етичної поведінки для колекторів та чітке регулювання їхньої діяльності – ухвалений закон​

16:54

Національний банк України вітає ухвалення парламентом законопроєкту №4241 щодо захисту споживачів під час врегулювання простроченої заборгованості. Свої голоси за цей документ віддали 274 народних депутати.
З ухваленням цього закону в Україні вперше з’явилося чітке законодавче регулювання роботи колекторських компаній та кредитодавців під час врегулювання простроченої заборгованості.
Національний банк вдячний народним депутатам, Уповноваженому Верховної Ради з прав людини та усім експертам, які працювали над змінами, що повинні захистити споживачів.

Законопроєкт визначає регулятора, який наглядатиме за діяльністю колекторських компаній. Ним буде Національний банк України.
Упродовж трьох місяців після набрання чинності законом НБУ створить публічний Реєстр колекторських компаній, в якому повинні зареєструватися усі без винятку гравці цього ринку. Кредитодавцям – банкам та фінансовим компаніям – буде заборонено працювати з колекторами, які не зареєстровані у Реєстрі.
Упродовж першого місця роботи Реєстру всі юридичні особи, які займаються врегулюванням простроченої заборгованості, зобов’язані у ньому зареєструватись. Така реєстрація надасть їм статус колекторської компанії відповідно до закону. Доступ до Реєстру повинен бути цілодобовим та безоплатним для усіх громадян.
Національний банк здійснюватиме нагляд за додержанням колекторами законодавства щодо захисту прав споживачів фінансових послуг, встановлюватиме додаткові вимоги до взаємодії зі споживачами, розглядатиме звернення громадян, захищатиме їхні права у разі порушень.

Відразу після набрання чинності законом колектори повинні будуть дотримуватися вимог до етичної поведінки під час взаємодії зі споживачем.
Закон встановлює виключний перелік способів дозволеної взаємодії колектора зі споживачем фінпослуг. Зокрема, колектори зможуть телефонувати, надсилати текстові, голосові та інші повідомлення лише упродовж певного часу. Крім цього, законопроєкт встановлює обмеження максимальної частоти такої взаємодії.
Під час першого контакту зі споживачем колектор зобов’язаний буде повідомити власне ім’я, назву компанії, яку представляє, контакти для зв’язку, правову підставу взаємодії, розмір боргу та неустойки за прострочення тощо.
Крім цього, закон забороняє неетичні методи поведінки: дзвінки вночі, цілодобові дзвінки, введення в оману про наслідки невиконання зобов’язань, погрози, шантаж, вимоги від близьких осіб взяти на себе зобов’язання. Також закон забороняє збирати та обробляти таку персональну інформацію: про графік роботи, місця відпочинку, інформацію зі соціальних мереж, особисті фотографії тощо.
За порушення вимог закону передбачена відповідальність: від штрафів до виключення з Реєстру колекторських компаній.

Банки та фінансові компанії будуть зобов’язані до підписання договору зі споживачем інформувати його про можливі наслідки невиконання зобов’язань. Зокрема, повідомити про право залучати колектора. Ця інформація повинна бути передбачена у договорі про споживчий кредит та у паспорті споживчого кредиту.
Кредитодавець буде зобов’язаний публікувати інформацію про колекторську компанію на своєму вебсайті та в місцях надання послуг.
Крім цього, банки та фінкомпанії повинні будуть контролювати залучених колекторів та дотримання ними вимог до етичної поведінки. Якщо колектор щонайменше двічі упродовж року порушив такі вимоги, кредитодавець повинен розірвати договір з ним та повідомити про це Національний банк.

Закон встановлює низку вимог, яких мають дотримуватися фінансові установи під час продажу прав вимоги за кредитами споживачів фінансових послуг. Продаж таких боргів можна буде здійснювати тільки іншій фінансовій установі, яка має ліцензію на надання позик або послуг факторингу і знаходиться під наглядом НБУ. Це забезпечить дотримання всіх вимог закону під час обслуговування таких кредитів.
Також кредитодавець буде зобов’язаний повідомляти споживачів про відступлення права вимоги за кредитом упродовж 10 робочих днів.
Ухвалений закон набере чинності з дня, наступного за днем опублікування, та буде введений в дію через три місяці. Проте норми, які стосуються вимог до етичної поведінки колекторів, запрацюють відразу з набранням чинності законом.
Упродовж найближчих місяців Національний банк напрацьовуватиме нормативно-правові акти та створюватиме Реєстр для ефективної реалізації ухваленого закону.

А цей законопреєкт ухвалили чи ще ні?
 
А разве нет ощущения, что он уже работает?)
 
А цей законопреєкт ухвалили чи ще ні?
Ухвалили, однако по всем пунктам закон заработает с 14.07.
А разве нет ощущения, что он уже работает?)
Конечно же есть), особенно когда у тебя телефон разряжается после автодозвона робота спустя 2-3 часа и когда родные, не являющиеся поручителями и контактными звонят тебе и сообщают о звонках о этих задротов.
 
Ухвалили, однако по всем пунктам закон заработает с 14.07.

Конечно же есть), особенно когда у тебя телефон разряжается после автодозвона робота спустя 2-3 часа и когда родные, не являющиеся поручителями и контактными звонят тебе и сообщают о звонках о этих задротов.
Не по всем. Как раз касательно этичного поведения, информирования третьих лиц, количества звонков в день и длительности автодозвонов он заработал с дня подписания. То до июля им время дали на получение лицензий. Но и шарагам, и каллам плевать. Попробуй еще докажи, что это именно они треш устраивают. В нашей стране, где симку можно купить без документов в любом сигаретном ларьке, покошмарить и выкинуть.
 
Есть. Устойчивое. Позавчера прочувствовал. Года полтора таких "волн" не ловил.
Если честно, то думаю, что после этого закона таких шаражек станет побольше, что мфо, что коллекторов.
Увы и ах и к огромному сожалению?, ибо законы в нашей стране работают наоборот?‍♀️
 
Назад
Угорі Унизу